BÁRA STROBACHOVÁ
Bára je hlavní koordinátorkou Slunovratu.
Spoluvytváří tým pedagogů a koordinuje pedagogickou koncepci školy.
RADKA ŠICHOVÁ
"Čím jsem starší, tím více je mi svět dětí bližší a osobně rozvíjející. Ráda se jimi nechávám inspirovat. Jsou pro mě velkou studnicí nových zážitků, zajímavých myšlenek a nositeli velkých a intenzivních prožitků a emocí, a to jak více, tak i méně radostných."
Radka je párovou učitelkou smíšené první a druhé třídy a vedoucí družiny.
HELENA NAŇÁKOVÁ
"Umění žít není umění hrát s dobrou kartou, ale umění sehrát se špatnou kartou dobrou hru."
"Děkuji za nezdar, ten naučí mne píli, bych mohl přinést dar, byť nezbývalo síly. Pro sladkost usnutí, děkuji za únavu, za ohně vzplanutí i za šumění splavu. Děkuji za žízeň, jež slabost probudila, děkuji za trýzeň, jež zdokonalí díla."
Helena učí smíšenou třetí až pátou třídu.
LENKA MICHLOVSKÁ
"Ráda bych pro děti (a společně s nimi) utvářela sdílné, radostné prostředí beze strachu, aby mohlo probíhat přirozené učení."
Lenka je párovou učitelkou smíšené první a druhé třídy.
RADEK SUCHÁNEK
"Děti jsou pro mne zdrojem inspirace. Jejich spontaneita a přirozenost mne nutí zůstávat flexibilní, za což jsem jim velmi vděčný. Kreativní přístup a originální nápady, se kterým přicházejí, mne motivuje být také kreativní a originální. Chci vytvářet prostředí, ve kterém děti mohou být sami sebou a zároveň rozumí smysluplnosti spolupráce, prostředí, ve kterém se nebojí přijímat výzvy, jež na ně v přítomném i budoucím životě čekají."
Radek je párový učitel ve smíšení třetí až páté třídě.
MARTINA SEDLÁKOVÁ
"Dobrá škola, to jsou šťastné děti, spokojení rodiče i učitelé, kteří společně tvoří komunitu. V takovém prostředí se děti (a nejen děti) mohou naplno rozvíjet. Baví mě spoluvytvářet klima školy, kde se děti, rodiče i učitelé mohou cítit dobře."
Martina koordinuje volnočasové aktivity, tvoří web, zabývá se propagací školy a má na starosti část školní administrativy.
ELIŠKA NEKULOVÁ
"Anglicky se musí nejen rozumět a mluvit, ale i prožívat, hrát si, cítit a myslet. Zkusme tedy děti nechat angličtinu zažít a naučit se smysl slov a vět stejně tak, jako se učily svůj mateřský jazyk."
Eliška vyučuje angličtinu a má s dětmi badatelské odpoledne v rámci družiny.
JANA REICHEL
"Umění je pro mě prostředkem k poznání vnějšího světa i k utváření toho vnitřního. Kreativní myšlení používám i ve výuce angličtiny."
Jana vede odpolední výtvarné ateliéry a v rámci dopolední výuky vede anglickou konverzaci.
VOJTA JAŠÍČEK
"Rád dětem předávám vše, co vím o přírodě, jak si přírodu užít, využívat, ale nezneužívat. No pak si zase užívám já to, jak s tím děti naloží, což je pro mě inspirující, motivující a zábavné... "
Vojta s dětmi tráví čtvrteční lesní den, je asistentem ve výuce a vede kroužek manuální zručnosti.
Více o Vojtovi
PŘIDEJ SE K NÁM
Chceš se stát součástí našeho týmu? Umíš něco úžasného a máš chuť to předávat dětem? Jsme otevřeni různým druhům spolupráce, která je užitečná pro všechny zúčastněné. Tak se ozvi a zajdi s námi na čaj :-)